Skrivet av: boatpastor | maj 30, 2011

Senaste nytt!

God Morgon.

Gårdagens Morsdagsfirande var jättefin, med middag, jordgubbstårta, blommor, presenter och vackra ord.

Tack alla ni som gjorde min dag så vacker, jag älskar er min kära familj.

Vi firade min son Robert samtidigt, att han har blivit Taxichaufför.

Nu ska jag skriva på min FÄRJANBOK, den intressanta och unika boken om mitt liv på FÄRJAN och de övriga Finlandsfärjorna.

Ikväll ska jag på ett spännande möte……

Ha en underbar dag nu.

Glöm inte att älska och värdesätta varandra.

Blessings!

Jag på Färjan, Viking Cinderella.


Kommentera

Kategorier

