Skrivet av: boatpastor | juni 9, 2011

Min favoritsång<3

You raise me up är min favoritsång.

Gud vill resa dej upp idag. Ge inte upp.

When I had breastcancer I listened to this and prayed and cried in my bed and I prayed: ”God let me live”. När jag var bröstcancersjuk så bad jag till Gud under täcket under det att tårarna föll, samtidigt lyssnade jag på denna sången. JAG BAD OM ATT FÅ LEVA!Kun sairastin rintasyöpää, kuuntelin tätä laulua täkin alla, itkin ja rukoilin että : ”Jeesus anna mun elää”!!I am cancerfree today and I am ALIVE. Olen syövästä vapa ja ELÄN!!Jag är cancerfri och jag LEVER!! Hallelujamoments!!!!!-Thank you JESUS!!!To all of you who is sick in cancer today or other sickness, I dedicate this song to you!Kaikille jotka sairastatte syöpää tai muuta sairautta, tämän laulun omistan teille.Till er alla som är sjuka i cancer eller i annan sjukdom tillägnar jag denna sången. Never give up!!!!!!Bless u!Ruth


Kommentera

Kategorier

