Skrivet av: boatpastor | juni 17, 2011

Jag fyller år idag!

Jag fyller år idag. Äntligen är dagen här då jag ska fira stort på Färjan, Viking Cinderella.

Vad mycket grattishälsningar jag har fått på facebook och det bara fortsätter att strömma in.

Jag blir så berörd och rörd. Jag har många vänner. Över 4600 vänner på facebook!

Har haft mycket att göra på sistone, alla förberedelser, shopping inför födelsedagen och annat.

Hittade en jättetjusig klänning till min fest.

Om några timmar åker jag till Stockholm och ikväll är det ”Lets celebrate life”-fest på Färjan.

Välkomna!

Denna vackra bilden har jag idag som profilbild på facebook.

Min fina brors fru Rosa har ”dekorerat” min bild

Visst är den festlig?


Responses

  1. Stort grattis i efterskott! Hoppas du fick en riktigt rolig färjresa!/kram


Kommentera

Kategorier

