Skrivet av: boatpastor | juli 17, 2011

Kärlekens dag<3

Idag vill jag måla världen med kärlekens färger. Detta är kärlekens dag både på min facebooklogg, min Båtpastorns blogg och i det verkliga livet.Allt idag ska gå i kärlekens tecken.
Även i tacksamhetens tecken.
Att vara kärleksfull är vackert. Motsatsen-ondska och hat är inget som har någon plats i mitt liv.
Att vara tacksam är också vackert. Motsatsen är att vara otacksam, det gillar jag inte.
Skriv 3 saker som du älskar samt 3 saker som du är tacksam för.

Lev i kärlek, sprid kärlek.
Lev i tacksamhet, sprid tacksamhet.
Lycka TILL!!!!

 
Personligen är jag tacksam för själva livet, min familj, min starka kristna tro där min Båtmission har en stor plats.
 
Jag älskar livet, familjen, min båtmission.
 
Hör av dej vad du älskar?
Vad du är tacksam för?
 
Varm kram<3<3<3<3<3
 

Kommentera

Kategorier

