Skrivet av: boatpastor | juli 18, 2011

Katja och Martin Soldans vackra Bröllop<3

Här kommer äntligen bilder från Katja och Martin Soldans vackra bröllop, som var förra Lördagen den 9 Juli i Södertälje. (Familjen Soldan och syrran Lea var ju med mej på ett avsnitt av tv-succen Färjan).

Min syster Leas och hennes man Joukos dotter Katja gifte sig med sin Martin. De var ett så vackert par som vi gladdes åt på deras stora dag. Lyckan lyste om dem.

Brudnäbb var deras vackra dotter Isabell. Hon var vacker som en ängel med sina änglalockar, som Leas jobbarkompis hade fixat!

Det var så otroligt vackert bröllop. De vigdes utomhus vid sjön.

Det kom en tår, jag blev så rörd.

Maten, programmet, talen, bröllopstårtan, allt var perfekt!

Min dotter Cathrine som är Bildjournalist och Fotograf tog 600 proffsiga bilder. Ni ser några av bilderna här nedan.

Önskar ett stort grattis än engång till Brudparet och lycka till i livet!

Katja och Martin Soldan<3

Det vackra Brudparet.

Mor och dotter. Denna bilden tog jag.

Hela den fina familjen Soldan.

Den bedårande vackra dottern Isabell<3

Isabell den vackra ängeln<3

Brudparet, Isabell och bådas föräldrar.

Jag och brudparet.

Syrrans vackra barnbarn<3

Min syster Leas och hennes man Joukos barnbarn älskar mej och jag älskar dem.

Jag gav en hjälpande hand.

Lea höll vackert tal till Brudparet.

Det var vackert dukat.

Bröllopsgäster.

Den goda måltiden.

Bröllopstårtan och Brudparets viktiga ögonblick.

Min dotter Fotograf Cathrine Levan.

Bruden med sina syskon.

Bröllopets coolaste bild<3Fotograf: Ruth Närhi


Kommentera

Kategorier

