Skrivet av: boatpastor | juli 27, 2011

En solskensdag i Jönköping City idag!

God afton!

Idag hade jag en solskensdag i Jönköping.

Började med ett besök på Hårssalongen på Hudoteket, stans bästa salong.

Färgade min utväxt. Det blev så bra. Det blir det alltid där. De är ju proffs!

Efter frissan var jag på många ärenden, bland annat på Gallerix. Min farbror har dött så jag köpte ett vackert kort.

Vidare var jag på hälsokost, Åhlens, Lindex…o.s.v

Käkade lunch på Mc Donalds. En gammal vän sedan över 20 år råkade komma in.

Vad mycket vi hade att prata om. Det var riktigt trevligt.

Tänk vad vänner betyder mycket, även om man inte har träffats så ofta, så är det som om man aldrig skulle ha varit ifrån varandra.

Jag satt i solen och gladdes åt sommarvärmen på stan.

Traskade vidare och skötte några ärenden…..Tog en fika på Espresso House. Där skrev jag det vackra kortet till min farbrors minne och skickade iväg.

Min farbror Esa dog för ett tag sedan. Begravningen är i slutet på månaden i Finland.

Jag handlade på Ica och åkte hemåt……

Jag känner mej nöjd över dagen på stan,  fick mycket uträttat!

På kvällen har vi haft Pizza-afton och tv-kväll.

Nu önskar jag er alla en godnatt.

Gud välsigne er.

Var rädda om er och varandra och ta INGEN förgivet!

Gör ingen illa medvetet!

Kram<3


Kommentera

Kategorier

