Skrivet av: boatpastor | juli 28, 2011

Varbergs kurort!

Imorgon åker jag till mitt paradis på jorden, Varbergs Kurort och Spahotell. Min bästa semesterresa börjar imorgon!

Har därför på sistone haft mycket förberedelser att göra.

Jag har sprungit på stan idag också.

Resten av dagen har jag tvättat, städat, packat klart och varit aktiv på Facebook.

Nu blir det några samtal och en del annat som jag ska hinna med inför morgondagens resa.

Jag har hittat mitt paradis på jorden, har du??

Samtliga bilder är lånade från Varbergs kurorts logg på facebook, förrutom denna bilden som är min privata bild, tagen på Kurorten förra sommaren.


Kommentera

Kategorier

