Skrivet av: boatpastor | augusti 16, 2011

Jag ska dansa och sjunga som en älva vid en vattenbäck!

Min önskan att blomma ut i full blomning är stor.

Alla de drömmar, visioner, tankar, funderingar, planer jag har i mitt liv och för framtiden önskar jag ska slå in och bli sanna.

När jag var barn var jag med i en teatergrupp.

Som vuxen har jag medverkat i en rad tv, radioprogram och även gjort egna radioprogram.

Jag har konstnärliga drag, älskar allt det vackra, det estetiskt vackra, det vackra i livet.

Det vackra i naturen, omkring mej, vackra platser, människor, hav, länder……

Jag älskar att sjunga och önskar att få släppa en cd-skiva.

Det var så många år sedan som jag släppte min platta.

Jag vill medverka i många tv och radioprogram till i mitt liv och glädja andra med det jag kan förmedla.

Önskar besöka platser jag aldrig besökt och sprida glädje, kärlek, hopp och tro.

Jag förbereder mej, en dag får jag min chans, chansen att blomma ut till fullo.

Under tiden gör jag allt för att nå mina mål.

Jag önskar att min Färjanbok blir färdig under detta året och att den blir till en välsignelse för många.

Jag har alltid gått min egen väg, är en liten konstnär som simmar motströms.

”Jag visste inte att det var omöjligt, därför gjorde jag det”.

Känner att jag har mycket kvar att ge i livet ännu, därför är tacksamheten stor att jag har överlevt 2 bröstcancer.

En dag ska jag blomma fullt ut, jag vet det och jag ska dansa och sjunga som en älva vid en vattenbäck.

Tro på dej själv och dina drömmar och visioner. Gör allt för att förverkliga dem!

Med kärlek. Ruth


Kommentera

Kategorier

