Skrivet av: boatpastor | augusti 24, 2011

Ett samtal!

Tänk vad ett samtal kan betyda mycket?

Min vän Peter ringde mej idag. Varje gång han gör det får han mej att skratta och vara glad. Han får mej att må bra.

Sådana vänner växer inte på träd.

Han är så glad, positiv, initiativrik jämt.

Peter är som själva solen.

Han sjöng: ”Jag ska måla hela världen lilla mamma”, för mej i telefonen.

Vad ”söt” Peter är.

Han har målat min dag iallafall, det är säkert!

Han gjorde min dag, he made my day!

FLERA PETER BEHÖVS I DENNA VÄRLDEN!!!!!!

Dagens ros går till Peter.


Responses

  1. Jag vill bara berömma arbetet du gör! Guds Välsigne Dig rikligen. Jag ber om Den Helige Andens ledning och kraft i ditt liv syster! Keep up the Good Work and don’t let the religious or the devil people stop you! Bless!


Kommentera

Kategorier

