Skrivet av: boatpastor | augusti 27, 2011

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN C A T H R I N E<3<3<3

-”Grattis på födelsedagen min vackra dotter Cathrine.

Ha den äran idag på din födelsedag, ha den äran idag, det är DIN dag IDAG!

Du är en gudagåva. Du är genialisk. Du är intellektuell.

Till och med mitt i en storm besitter du ett lugn. Jag beundrar dej.

Du är älskad, vacker, unik, strålande, värdefull, passionerad, stark, empatisk, fantastisk….Listan kan bli lång!

Du har ett hjärta av renaste, ädlaste guld.

Du har kämpat mot alla odds och nått många av dina mål. Du når många till..

Cathrine, du är en sann kämpe, en vardagshjälte. Du ger aldrig upp!

Idag har du det yrket som du drömde om. Du är en mycket duktig och professionell Bildjournalist och fotograf och du är ett geni på Layout.

Det är med stolthet och glädje jag läser JnyttXtra, det som du skapar fram tillsammans med din kollega.

Din sångröst är unik. Jag tror på dej och där kommer du också att få glädja många människor genom livet, såsom du har gjort hittills.

Din röst är så ren och klar, du sjunger från ditt hjärtas djupaste djup, rakt in i mitt och mångas hjärtan. Det är med en enorm känsla och passion som du förmedlar din sång.

Du har så mycket talang Cathrine inom många områden.

Dina bilder, fotografier är en konst i sig.

Cathrine du har fått en yttre och inre skönhet, en fantastisk kombination.

Det finns mycket att skriva om dej, men resten vill jag berätta för dej.

Idag på din stora dag, din födelsedag vill jag från mitt hjärtas djup gratulera dej och önska dej Guds bästa välsignelser, lycka, glädje, att du får vara frisk, framgång och mycket KÄRLEK.

Må lyckans sol lysa på din livs stig.

Plocka de vackraste rosorna på din livs väg<3

Jag tror på dej, jag älskar dej, jag är stolt över dej.

Ha en fantastisk födelsedag älskade ängel Cathrine”<3

Nu är det en ny tid i ditt liv, en tid där du lyfter på alla områden. Det är ditt liv och din tid är NU!

Med kärlek. Din mamma Ruth

Vackra Cathrine.

Bröllopsfotografen Cathrine.

Cathrine utomlands.

True beauty.

Cathrine med vänner.

Skönheten.

Rosor på födelsedagen till dej<3

Bildjournalisten Cathrine med kollegan Marianne.

Ett av dina konstverk. Denna bilden tog du på Katjas och Martins bröllop i sommar.

Du är en vacker ros<3

Det är din dag idag.

Plocka de vackraste rosorna på din livsstig…

Må lyckans sol alltid lysa på dej.

Happy birthday beloved.

Med kärlek till dej min vackra dotter. Lyckönskningar.

 


Kommentera

Kategorier

