Skrivet av: boatpastor | september 19, 2011

URSÄKTA BLOGGEN!

Ursäkta bloggen!

Har varit SÅ upptagen med allt annat på sistone så mina uppdateringar har inte blivit av som jag har lovat.

Nu ska jag iväg till gymmet och träna och facebook har tagit mycket av min morgontid.

Har nämligen igår startat en ny sida på facebook som heter Ruth Båtpastorn Närhi.

Jag har nått maxgrändern 5000 vänner, så var tvungen att starta ny sida också. Självklart har jag min vanliga sida kvar.

Jag facebookar mycket och jag bara älskar det.

Bloggen blir därmed lidande.

Jag har 7 olika sajter på fb så det tar tid.

Lovar att jag ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade om vad som sker i mitt liv och mina tankar och funderingar.

Skriver på min Färjanbok också, det tar tid.

Ha nu det bäst.

Vi hörs!

Varm höstkram. Ruth

Hösten är så vacker<3


Kommentera

Kategorier

