Skrivet av: boatpastor | september 28, 2011

Jag är laddad!

Jag är så laddad. Evangelistweekenden 2011, var så fantastisk i helgen. Fick ett nytt starkt möte med Jesus, Gud, den helige ande och Guds eld. Blev ”golvad” av hans kärlek.

Låg på golvet och knöböjde, böjde mej, bad Jesus att rena mitt hjärta och mitt liv, tömde mitt hjärta i bön och helig vördnad inför Gud, för att sedan fyllas av hans kraft och eld, passion på nytt. WOW!

Det var en helg med tårar, skratt, glädje, fantastisk undervisning, lovsång, bön, gemenskap, nya vänner, glada nattsamtal och bön, nya ”dörrar” som öppnade sig!

Fick uppleva så mycket gudomlig kärlek, vågor av kärlek samt mänsklig kärlek och gemenskap.

Maten var också helt underbar.

Miljön var vacker. Gården låg invid en sjö.

Bilder kommer senare.

Jag tackar ReseEvangelisten och  Gudsmannen Roger Larsson som ordnade denna helgen tillsammans med sina medarbetare.

Sverige behöver brinnande Evangelister och helger som denna, Evangelistweekender, för att inspirera oss som är ute och tjänar Gud på olika sätt!

Detta var en mycket UNIK och SPECIELL helg för mej.

Gläds så!

En ny passionerad eld brinner i mitt hjärta för Jesus och människors frälsning.

Ni kan läsa om helgen här samt om Roger Larssons verksamhet.

http://www.evangelistfonden.se/

Jag  och en del andra fattades på bilden. Jag kom för sent till fotograferingen, min klocka gick fel. Har dock egna privata bilder från helgen. Vissa av dem kommer upp här på bloggen senare.


Kommentera

Kategorier

