Skrivet av: boatpastor | september 29, 2011

Två vackra handgjorda smycken<3

Idag fick jag två jättevackra handgjorda smycken i brevlådan av min facebookvän Carina. Vi har inte träffats in real life ännu, men vi ska det. Carina vann en tävling som jag hade på Facebook, så hon ska med mej till Färjan framöver.

Smyckena är så vackra och speciella.

På hjärtsmycket jag fick av Carina Persson står det: Love the Lord your God with all your heart.Luke 10:27 och på andra sidan av hjärtsmycket står det: With all my heart.

På Änglasmycket står det: Du är aldrig ensam, alltid älskad och skapad för stora ting. På andra sidan av smycket står det: Kreativ insikt.

Så vackert detta är♥ Carina tack engång till!

Det finns verkligen änglar på denna jorden, Carina är en av dem.

Hon gjorde min dag och uppmuntrade mej mitt i min förkylning.

Dessa två vackra smycken ska jag ha kvar i resten av mitt liv. Det är inte varje dag man får handgjorda smycken eller smycken alls.


Responses

  1. Ruth, jag är så glad att du tyckte om dem. Och du är värd dem,för du ger så mycket till andra. Och tack för alla fina ord idag. Du gör MIG rörd. TACK!

    Kram

    Carina


Kommentera

Kategorier

