Skrivet av: boatpastor | september 30, 2011

”Tavlan Ruth”<3

Jag har älskat att sjunga sedan jag var barn. Ett av dessa ögonblick fångade min fina ungdomsvän Konstnären Anja Laroma på denna tavla som hon målade av mej. Jag hade ofta långskjolar på den tiden. Sången jag sjöng på bilden lär ha varit på finska: ”Herran armotöistä laulelen”, ”Jag sjunger om herrens nåd och hans gärningar”. Spelade alltid gitarr och sjöng i min barndom och ungdom. Nu sjunger jag mest. Måste börja spela mera gitarr igen. Ska ta fram ”harpan”……..

Denna vackra tavlan har min ungdomsvän Anja Laroma målat av mej.


Responses

  1. Tack Ruth. Trevligt att du lagt ut bilden på tavlan så här. Synd bara att fotot inte var den bästa på tavlan, ser jag nu. Men hoppas att du själv blir nöjd med den…Många kramar till dig bästa Ruth…


Kommentera

Kategorier

