Skrivet av: boatpastor | oktober 1, 2011

Mina ord denna morgonen!

God Morgon. Denna morgon är det med tårar av tacksamhet som jag kliver ur sängen för att ännu en dag få uppleva LIVET, livets dyrbara gåva. Oktober månad har börjat, Rosa bandet månaden är här. Detta påminner oss alla starkt om bröstcancer. Jag har varit i den mörka tunneln 2 gånger, då jag år 1999 samt 2007 fick bröstcancerbesked. Tårarna rann, jag fick mitt livs chock. Jag vände mej till Gud i bön, där fick jag hämta kraft och styrka. Jag såg ljuset i tunneln, jag kände mej buren av en himmelsk kraft, jag var omsluten av Guds kärlek. Att jag fick vakna denna morgonen och fortfarande få andas och leva, det är stort. Min högsta önskan är att hjälpa andra drabbade. Ber för dem alla just nu och deras familjer och anhöriga. Låt oss alla vara med och rädda liv. Med kärlek Ruth

Kommentera

Kategorier

