Skrivet av: boatpastor | oktober 2, 2011

Båtpastorns insamling i kampen mot bröstcancern!

Varje dag får mellan 15-20 kvinnor Bröstcancerdiagnosen i Sverige. Närmare 80 procent överlever. Cancerfondens mål är att ALLA ska överleva, därför behövs det mera pengar till Cancerforskningen. Jag är en av de som har överlevt bröstcancer två gånger och känner en stor tacksamhet och ödmjukhet. Stöd Rosa bandet du också. Var med i min och i de andras insamlingar. Tack för din gåva.

Du hittar min insamling på denna länken:

www.cancerfonden.se

Jag heter Ruth och har överlevt 2 bröstcancer. Första gången fick jag det år 1999 och sedan återfall år 2007. Jag är så tacksam att jag har överlevt 2 bröstcancer och vill hjälpa andra att också göra det. Jag vill tacka livet, Gud och doktorn, mina nära och kära för all hjälp och stöd. Var …

Kommentera

Kategorier

