Skrivet av: boatpastor | oktober 22, 2011

Benjamin 5 år<3

Idag fyller Benjamin 5 år. Det är min syster Leas och Joukos barnbarn. Marika och Peters son.

Benjamin är en underbar, söt, rar, superglad, fantastisk, go grabb. Han har så kloka kommentarer, han är så vuxen, lillgammal.

Han har hjärtat på rätta stället.

Jag älskar syrrans barnbarn.

Benjamin gillar mej också jättemycket. När jag säger att jag älskar honom säger han att han älskar mej också.

Idag när jag gratulerade honom i telefonen och sjöng frågade han: ”Kommer du på mitt kalas eller”?

Benjamin har varit med mej och mormor Lea på Färjan och haft så superkul. Han älskar att åka båt.

Jag önskar klippska, glada, fina Benjamin all lycka i livet.

Må änglarna alltid bevara och beskydda Benjamin.

Snart ska vi ut och kryssa på Östersjön med Viking Line, då har jag lovat att Benjamin att vi två ska dansa ”Electropop”. Det gjorde vi nyligen hemma hos Benjamin, vilken kväll det var! Nästa helg blir det en Helsingforskryssning.

Benjamin var och hälsade på oss här för ett tag sedan.

Vilken glädje och energi han utstrålar och delar med sig av. Benjamin märker och ser alla! Han är en mycket omtänksam grabb!

Jag blir så GLAD av att prata med, leka och dansa med Benjamin.

-”Benjamin du är så fin”.

Benjamin sprider solsken överallt där han går fram.

Han lockar fram goda skratt!

Benjamin idag med sin kusin Isabell.

Benjamin bakade tårta med mormor Lea och mamma Marika.

Benjamin 5 år idag.

Denna fina presenten fick han av oss.

Benjamin på Katjas och Martins bröllop i somras. Isabells föräldrar gifte sig. Här en fin bild med Isabell.

Benjamin och Tony Irving på Färjan.

Benjamin på strålande humör på Bröllopsfesten. Han är så social.

Benjamin med sina fina kusiner på bröllopet.

En fin bild med kusinerna nyligen när Benjamin var på besök i Växjö med mormor, mamma och Isabell.

Benjamin hälsade på med gänget i Jönköping.

Må en ängel alltid beskydda och bevara Benjamin.

-”Vackraste rosorna till dej Benjamin”.

-”Gud välsigne dej och ditt unga liv”.

-”Du är så fin”.

-”Jag älskar dej”.

Med kärlek. Ruth


Responses

  1. Fint skrivet! =)

  2. Fint skrivet🙂


Kommentera

Kategorier

