Skrivet av: boatpastor | oktober 22, 2011

I Onsdags var jag på Sjukhuset på mammografi!

Hej bloggen och alla läsare! Förlåt för min dåliga uppdatering!

Det har varit mycket på sistone. Jag har varit till onkologen ett tag sedan och nyligen i Onsdags på mammografi. Litade och litar på Guds löfte om att jag inte ska få bröstcancer mera, men jag har haft lite ont, så jag bokade tid. När jag fick beskedet änengång om att jag fortfarande är cancerfri, flög jag ut ur sjukhuset  lätt och fri som en fjäril! Jag bara sjöng hela tiden av glädje! Vi som haft bröstcancer förstår hur det känns att få beskedet cancerfri! Jag är så lycklig  så jag nästan spricker! Jag har gjort nya sånger som jag ska släppa på cd framöver i mitt liv. WOW! Wieee! Gläds med mej!

Gladdes åt det fina beskedet på Ryhov i Onsdags.

På denna vägen gick jag och sjöng och tackade Gud.

Firade med kaffe och tårta.


Kommentera

Kategorier

