Skrivet av: boatpastor | oktober 22, 2011

LIVET<3

Livet är den dyrbaraste gåvan av alla gåvor som Gud har gett oss. Ta väl vara på varje sekund. Slösa inte bort ditt liv i det du inte är ämnad för. Syssla med det som ger dej glädje och frid. Igår gjorde livets sårbarhet och bräcklighet sig gällande änengång. När jag satt i mammografienhetens väntsal och väntade på ”dommen”, frisk eller inte och när  jag fick beskedet FRISK, så kom glädjetårarna. Så nu funderar och ber jag extra mycket över mitt liv och framtid♥ Gud välsigne er alla♥

Jag på A6.


Kommentera

Kategorier

