Skrivet av: boatpastor | oktober 22, 2011

Vad är viktigast i livet?

De senaste dagarna har jag funderat på VAD som är VIKTIGAST i livet. Har djupa funderingar kring framtiden. Det är NYTTIGT och LIVSVIKTIGT att STANNA UPP och fundera. Jag vet vad jag är KALLAD till i livet. Det är lätt att gå fel väg om man inte är observant. Det gäller att välja RäTT VÄG!DET SOM KÄNNS RÄTT I HJÄRTAT<3Jag väljer Guds väg för mej och mitt liv, jag följer Jesus och min kallelse vill jag FULLFÖLJA! Må Gud hjälpa mej. Vad väljer du??????

Kommentera

Kategorier

