Skrivet av: boatpastor | oktober 23, 2011

Hudoteket i Jönköping är bäst!

Hudoteket i Jönköping är bäst.

Jag var hos min proffsiga frisör Sofie nu på Fredagen och klippte mej, färgade håret eldrött, rubinrött och blev stylad också.

WIIIIIIIIIIIIIIEEEE!!!WOOOOOHOOOOO!!

Så snyggt det blev, rena Höstexplosionen! Håret glänser så vackert. Jag fick mycket beröm när jag gick på stan i Fredags för just håret.

Jag är lika supernöjd varje gång jag lämnar salongen på Hudoteket.

Det är en riktigt skön avkopplande stund att sitta där och bli ompysslad hos proffset Sofie.

Jag rekomenderar er varmt att gå till Hudoteket då ni vill ha håret fixat.

De är Jönköpings bästa skönhetssalong också.

Min nya look.

I love Hudoteket.

Min frissa Sofie och jag vid ett tidigare tillfälle.


Kommentera

Kategorier

