Skrivet av: boatpastor | november 4, 2011

Alla helgona helgen!

Nu inför Alla helgona helgen går mina tankar till mina älskade föräldrar Pastorsparet Eino och Elma Närhi. Min moster Sirkka, mitt livs största kärlek Rolf Samuelsson. Jag saknar dem alla. Jag tackar himlen, Gud för dem och hedrar deras vackra minne♥♥♥♥ Vem saknar du? Vem tänker du på denna helg?

Mina älskade föräldrar Pastorsparet Elma och Eino Närhi.

Mitt livs största kärlek Gospelsångaren och Evangelisten Rolf Samuelson och jag hemma hos mej 1977.


Kommentera

Kategorier

