Skrivet av: boatpastor | november 13, 2011

Grattis pappa!

Grattis pappa!

Min far är i himlens vackra land så idag på Fars dag kan jag inte personligen gratulera honom.

Vill ändå skriva ”Grattis pappa” på min blogg samt på facebook.

Ett vackert minne av min far Eino Närhi lever för alltid i mitt hjärta.

-”Jag saknar dej och älskar dej pappa. Vi ska ses en dag i himlens vackra land”.

-Med kärlek och tacksamhet till far. Yngsta dottern Ruth

Älskade pappa och mamma Pastorsparet Eino och Elma Närhi<3

Om pappa skulle vara kvar på jorden skulle han få de vackraste rosorna som finns.

¨

Vi ska ses en dag i himmelen.


Kommentera

Kategorier

