Skrivet av: boatpastor | december 12, 2011

Har skrivit på min Färjanbok!

God kväll. Nu har jag skrivit på min blivande FÄRJANBOK i flera timmar idag. Nu räcker det för denna dagen. Känner mej jättenöjd över att se min bok VÄXA fram……………………wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Det är SKAPANDE verksamhet kan man säga. Det ger mej GLÄDJE att få skriva om det jag upplevt och upplever på Östersjöns olika båtar och mest skriver jag nu om FÄRJAN, VIKING CINDERELLA. ”Min vackra pärla, havets drottning”♥  Många människor står omnämnda i boken. Ha en grym kväll. Alltså en bra kväll.

Kram. Båtpastorn Ruth


Kommentera

Kategorier

