Skrivet av: boatpastor | december 15, 2011

Jag skrev nyss julkort<3

Jag skrev just många julkort, det var så trevligt. Jag älskar verkligen det, att skriva ner några tankar och önskningar i lyktornas sken. Jag gjorde det medans julmusiken ljöd. Det var några julkort som jag inte kunde skriva längre eftersom de nära och kära är i himlen. Men i mitt hjärta finns ett julkort som lever för evigt till minnet av dem ♥ Jag älskar er alla som jag fortfarande kan skicka julkort till och jag älskar och saknar dem som är i himmelen.

Med kärlek. Båtpastorn


Kommentera

Kategorier

