Skrivet av: boatpastor | december 15, 2011

Jag ville ringa dej, men……………..

Jag ville ringa dig idag för att säga att jag älskar dig, men ditt gamla nummer är inte längre i bruk. Jag försökte få numret genom operatören som sa: jag är ledsen att jag inte har något nummer till dig . Jag försökte att gå till ditt hus, men du inte bor där längre. Posten har ingen adress för vidarebefordran. Jag antar att himlen är alldeles för långt borta. Jag älskar dig, jag saknar dig. Du är i mitt hjärta alltid och för evigt. Till minnet av nära och kära som är borta men inte glömda. God Jul till alla som är i himmelen♥♥

 


Kommentera

Kategorier

