Skrivet av: boatpastor | december 30, 2011

Gott slut, Gott nytt år 2012!

Jag önskar alla mina läsare ett gott slut på året 2011 och ett helt fantastiskt gott nytt år 2012.
Älska varandra, lev i fred och kärlek.
Sprid värme, tro, hopp och kärlek varthelst ni går.
Min bön och önskan är att jag under år 2012 ska få vinna mera själar för Jesus än någonsin och att jag ska få hjälpa en massa människor.
Vidare önskar jag att brinna med en ännu mera djupare kärlekseld och passion för Jesus. Har andra böner, drömmar och visioner som är stora, de behåller jag i mitt hjärta♥
Gud välsigne er alla.
Må det nya året bli det BÄSTA I era LIV, min vänner. Tro på er själva, tro på Gud. Tro på era drömmar, förverkliga dem!
Med kärlek. Er vän. Båtpastorn Ruth
Gott nytt år♥♥♥


Kommentera

Kategorier

