Skrivet av: boatpastor | januari 17, 2012

You raise me up!

Till alla som har det svårt just idag, som sörjer, gråter och kämpar. Känner att jag vill dela denna sången med er. Det fanns en period i mitt liv då denna sången: ”You raise me up” tröstade mej och gav mej styrka, kraft och mod att gå vidare. Det stormade rejält i mitt liv just då. Sjukdomen attackerade mej. Jag låg ihopkurad under mitt täcke och bad till Gud om att få överleva bröstcancern som jag var drabbad av. Tårarna rann medans jag lyssnade på: ”You raise me up”, med Westlife. Önskar och ber att denna sången ska trösta dej just idag. Var välsignad min vän. Styrkekramar.
Din vän. Båtpastorn Ruth

Kommentera

Kategorier

