Skrivet av: boatpastor | mars 4, 2012

Ett flytande nöjespalats!

I mitt hjärta så känner jag mej djupt LYCKLIG för att jag får tjäna Herren, älska Jesus och att han älskar mej samt att jag får vara i min KALLELSE att predika, coacha, sjunga gospel, be för människor. Blogga, skriva min Färjanbok, facebooka. Det känns så underbart. Jag tar med mej evangeliet, Jesus till FOLKET. Det är inte så många som besöker våra kyrkor. Jag är pastorn som predikar på Båtar, krogar, Clubar, Rockhändelser och överallt både i Sverige och utomlands. Har en ”Flytande nöjespalats” som min kyrka! STORTRIVS! Att värma en kyrkbänk hela livet och bli fullproppad med andlig föda är inte min grej, det har jag gjort mycket i mitt liv. Inget fel att gå till kyrkan, misstolka inte mej. Ska dit själv för påfyllning så fort jag får tid. Men Gud har kallat mej att predika där MÄNNISKORNA är och det gör jag. Bed gärna för min mission. Når tusentals människor, både kända och inte kända♥ Min passion i livet är att göra Guds vilja och predika Jesus. Kram. Båtpastorn Ruth

Kommentera

Kategorier

