Skrivet av: boatpastor | mars 7, 2009

Schlager-Lördag!

Idag är det Schlager-Lördag! Hoppas att mina favoriter Scotts fixar Andra Chansen och går vidare till finalen i Globen! Ikväll ska här bänkas framför teven. Är fortfarande sjuk. Hostar och går på antibiotika. Kan inte ta mej till sjöss nu. Orkar ej gå på Hårmässan på Elmia, fast jag känner flera där. Men Melodifestivalen, sitter fint ikväll. Ska för övrigt vila mera idag och ta det lugnt. Har bloggat jättemycket sista dagarna. Vad tycker ni om fotona och händelserna? Ser att det är många inne och läser. Skriv gärna mera kommentarer. Vill veta vad ni tycker. Veckans bästa, mest värmande händelse, var när Alex Erwik skrev så vackra ord om mej, på sin blogg. Det känns i hjärtat fortfarande. Tänk vad uppmuntran betyder. Det är inte så ofta någon skriver, nåt så fint. Låt oss ta vara på livet, säga vackra saker och visa kärlek till varandra. Denna Värld är rå och kall. Våldet och hatet breder ut sig ännu mera. Det är dags att VI BÖRJAR ÄLSKA VARANDRA!!! Ha en fin Lördag.

Ni är unika och fantastiska allihopa! Kramar!

dscn25021Silja Galaxy Onsdagen den 25 Febr. Scotts, Las Vegas Kapellmästare Anders och Jag

dscn25262Alex Erwik och Jag på Silja Galaxy. ”Tack Alex för dina värmande ord”!


Svar

  1. Mysig blogg du har…
    Önskar dig en skön Schlagerkväll 😉

  2. Krya på dig Ruth!Glöm inte att världen behöver människor som du / Kram

  3. Tach Catrin. Älskar att blogga! Ha en skön Schlagerkväll du också! Kram. Ruth

  4. Hej Susanne! Jag kurierar mej. Du behövs också i denna Värld..Kram. Ruth


Lämna en kommentar

Kategorier