Skrivet av: boatpastor | februari 2, 2010

På stan igen!

Hej alla läsare!

I flera timmar sprang jag på stan i Jönköping City, under Måndagen. Har haft så många ärenden på sistone. Bokprojektet är avklarat. Det känns SKÖNT! Jag handlade lite smycken på Guldfynd. Tjejerna som jobbar där är alltid så rara mot mej. Vidare var jag på Gina Tricot, min favoritaffär och Hennes & Mauritz. Det är en expedit som är som en ängel mot mej varje gång jag besöker H & M. Hon är så hjälpsam. Köpte smink där. På Åhlens likaså. Jag ska till stan under Tisdagen också.

Jag kan inte sova så jag gick upp och sitter och skriver detta inlägg. Kanske kan jag sova sedan…Många tankar snurrar i huvudet…

Imorn kommer killen som ska titta på kylskåpet, det har pajat. Vi har ett lånekylskåp nu. Hoppas att vi får ett nytt.

Godnatt och vackra drömmar!

Må Gud välsigna och bevara oss alla.

Kram. Båtpastorn


Lämna en kommentar

Kategorier